logo Heemaccount & Partners bvba

Uw partner in fiscaliteit & accountancy

Ontdek onze diensten
scroll down

Onze diensten

Heemaccount richt zich hoofdzakelijk tot KMO’s en vrije beroepen onder de vorm van eenmanszaken en vennootschappen, zowel hoofd- als bijberoep.

We denken actief mee met uw zaak

Net als de meesten van onze cliënten, is ons kantoor een KMO en net daarom spreken we dezelfde taal. Wij willen meer doen dan enkel uw boekhoudkundige en fiscale verplichtingen voor u in orde maken, wij willen actief meedenken met u en uw zaak, en u helpen op een correcte en onderbouwde manier de juiste beslissingen te nemen. Kwaliteit en vertrouwen staan hierbij centraal.

Efficiënte en persoonlijke service

Als bewust kleinschalig kantoor kunnen wij ons soepel aanpassen aan de behoeften en wensen van de cliënt. De dienstverlening gebeurt op een zeer persoonlijke doch efficiënte wijze, waarbij de manier van samenwerken volledig bespreekbaar is. Dankzij de nodige investeringen in informatica en medewerkers, kan voldoende tijd worden vrijgehouden voor persoonlijke contacten.

Onafhankelijk accountantskantoor

Wij zijn tevens een onafhankelijk accountantskantoor. Deze onafhankelijkheid stelt ons in staat om u de beste oplossing te bieden voor al uw boekhoudkundige en fiscale problemen. Het staat ons vrij om samen te werken met externe revisoren, experts, notarissen en advocaten. De mogelijkheid dus om de meest ervaren deskundige te kiezen.

De permanente opleiding en bijscholing, waarbij de nieuwste ontwikkelingen inzake fiscaliteit en vennootschapswetgeving op de voet worden gevolgd, is onze prioriteit en garandeert u een correcte opvolging van uw dossier.

Bij ons bent u geen nummer, maar hebt u een naam!

 

Contacteer ons voor meer info

Vacature : Dossierbeheerder

Uw profiel

  • U behaalde minimum een bachelor diploma in de accountancy/fiscaliteit
  • Relevante ervaring is een troef!
  • Leergierig en interesse in de fiscale actualiteit
  • Sociaal en communicatief
  • Verantwoordelijkheidszin

Uw takenpakket

Als dossierbeheerder staat u in voor uw eigen, uitgebreide klantenportefeuille, waarbij u de volledige boekhouding uitvoert. Daarnaast voorziet u de klanten met professioneel advies omtrent accountancy, fiscaliteit en financieel beleid.

Uw takenpakket bestaat ondermeer uit volgende zaken:

  • Opmaak en controle van de periodieke fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting…),
  • Het opmaken van getrouwe tussentijdse staten + adviesverlening aan de klant hieromtrent,
  • Het opstellen en controleren van de jaarrekeningen,
  • Adviesverlening op specifiek klantenniveau waarbij u op zoek gaat naar fiscale optimalisaties,
  • U onderhoudt regelmatig contact met de klanten en rapporteert rechtstreeks aan hen,
  • U werkt mee aan de verdere uitbouw van het kantoor.

Interesse ?

Bent u geïnteresseerd in deze vacature, stuur uw CV naar info@heemaccount.be

Neem contact op met Heemaccount